وبلاگ من

...

مجنون لیلی

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۳۰ ب.ظ

نام فیلم: #مجنون_لیلی
فیلمنامه: #فرهاد_طب_نوری و #مسعود_صحت
مشاوران فیلمنامه: #هادی_نظام_دوست و #حمید_رضا_آذرنگ
تهیه کننده و کارگردان: #قاسم_جعفری
با بازیِ #حامد_بهداد
___
من یه جعبه ام با طرح "فَروِهَر"!
یه خانوم پزشک من رو از اجدادش به ارث برده بود و می خواست ازم نگهداری کنه. من قیمت نداشتم، از بس که عتیقه بودم! روی بدن چوبیم سربازهای هخامنشی رژه می رفتن و قسمت سمت چپ بدنم یه خطاط خوش‌قریحه نوشته بود "پندار نیک، کردار نیک، گفتار نیک"
یه سری اتفاقات افتاد و من از دست این خانوم دکتر دور افتادم. بدشانسی روز ولنتاین بود و هرکسی تا ما رو می دید، کادوپیچ‌مون می کرد و می دادمون به دوست دخترش. حالا ما مونده بودیم به اینا حالی کنیم که ایها النّاس ولنتاین همون اسفندگان خودمونه بابا!
نفر آخری که دستش خورد بهم، #حامد_بهداد بود. می خواست منو از کسی که پیدام کرده بود بخره، اما پول نداشت. شرط بندی کرد، شرط "سه گره".
سه‌گره یه نوع شرط بندی عه که به هر دو دست و هر دو تا پای یه آدم با طناب سه تا گره محکم می زنن و می بندن به ریل های قطار (!)  و در ازای دریافت یه مبلغی به عنوان شرط، اون شخص باید تا پیش از رسیدن قطار، گره ها رو باز کنه، وگرنه زیر قطار لِه می شه!
چی؟ آره بابا، #حامد_بهداد تونست و شرط رو بُرد اما چون معشوقه ای نداشت، رفت خودکشی کنه، و کرد!
خودکشیش ناموفق بود و واسه همین بردنش بیمارستان، همون بیمارستانی که اون خانوم دندونپزشک و همسرش اونجا بودن. خلاصه که حق به حق‌دار رسید. منِ زبون‌بسته، رسیدم به دست صاحب اصلیم.

  • مظاهر سبزی