وبلاگ من

...

اثر مرکب - دارن هاردی

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۲۶ ب.ظ

#دارن_هاردی ۴٩ ساله، کتاب #اثر_مرکب رو سال ٢٠١٠ منتشر کرد. این اثر، به بررسی اثر تجمّعی کارهای کوچیک روزانه در درازمدت می‌پردازه و حُسن‌ش اینه که مشابه اکثر کتب روانشناسی نیست که به ذکر جملات انگیزشی بسنده کنه و بگه هر روز بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب، سه لیوان آب وِلرم بخور و جلوِ آینه قدّیِ خونه‌تون وایستا و ١٢ بار بگو "هی پسر! امروز می‌ترکونی! آره! تو، تووو، تووووو!" یا نمی‌گه قبل خواب چشم‌هات رو ببند و هِدست بزن و یه موسیقی بی‌کلام بزار و فکر کن سوار BMW شدی و داری می‌گازونی و توی تک‌تک ایالت‌های امریکا یه پِنت‌هاوس داری!!!
___
شروع کتاب، مُهر تأیید قلمِ #هاردی هستش، جائی که از گذشته‌ی خودش می‌گه و این که پدرِ ورزشکارش هر روز صبحِ زود شروع به ورزش می‌کرد و #دارن ِ کوچولو با شنیدن صدای وزنه‌ها از خواب بیدار می‌شد. #هاردی از شلوغی‌های برنامه‌ی روزانه‌اش می‌گه و تمام تجربیاتش رو می‌ریزه توی کتاب.
___
👍👍👍چیزی که از این کتاب می‌شه فهمید رو می‌شه توی دو سه جمله خلاصه کرد: هر روز برای چند کار مهم زندگی‌تون که توی اولویت هستن، تا جائی که می‌تونید وقت بزارید، حتی شده ١٠ یا ٢٠ دقیقه. در انتها، پس از یک ماه، پس از دو ماه، و یا وقتی که سالنامه‌تون روز آخر سال رو نشون می‌ده می‌بینید که تلاش‌هاتون به ثمر نشسته و قطره قطره جمع کردید دریا شده :)
___
نام کتاب: #اثر_مرکب (آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و درآمد شما)
نویسنده: #دارن_هاردی (با نوشتاری از #آنتونی_رابینز)
مترجم ها: #لطیف_احمد_پور و #میلاد_حیدری (مقدمه: #محمد_مهدی_ربانی)
گوینده: #بهار_ملائی
ناشر: #ثروتمندان_خود_ساخته

  • مظاهر سبزی