وبلاگ من

...

راز - راندا برن - مهرداد انتظاری

جمعه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۴۳ ب.ظ

ضحاک دو تا مار روی شونه هاش داشت که مغز آدما رو می داد بخورن، که اگه نمی خوردن، ضحاک رو سرویس می کردن!
من از وقتی که شروع کردم به خوندن و نوشتن، دقیقاً حس می کنم ضحاک‌ام! منتهی با این تفاوت که مارهای ضحاک روی دوشش‌ بودن، مارهای من توی مغزم.
ضحاک به مارهاش مغز آدم می داد، من کلمه! فرقی هم نمی کنه چی باشه، داستان کوتاه، رمان، شعر، نمایش نامه، روزنامه، مجله، فیلمنامه، و حتی گاهاً فیلم و سریال رو می ریزم توو تابع (x)f و ازش کلمه می گیرم!
کتابایی که خیلی باب میل من هست، کتابایی ان که برش های کوچیکی داره، یعنی می تونی هر روز چند بخش ازشون رو بخونی و همیشه داشته باشی شون. #راز یکی از هموناست. من توی ۵ ماه تمومش کردم! درسته شاید در رده ی کتابای روانشناسی زرد بگُنجه، اما به نظرم همه مون به خوندن این قبیل کتب نیاز داریم. همه ی ما توو زندگی روزمره غرق شدیم، همه مون توو فکر پولیم و ماشین و خونه و ازدواج و مدرک و رابطه و کفش n تومنی و مانتویی که گل رُز براش دست دوزی کرده باشن و کیف چرم اصل و صد هزار چیز دیگه. چیزی که دنبالش نیستیم زندگی و زنده بودنه!
___
این #کتاب آخرین اثر #راندا_برن #نویسنده ی کتاب پرفروش #راز است. #راز_عشق_ورزیدن حاصل تجربیات و دانسته های او از انتشار #کتاب و پخش #فیلم #راز می باشد. خواندن این #کتاب را به تمامی افرادی که در جستجوی موفقیت در زندگی هستند، پیشنهاد می کنیم.
___
نام کتاب: #راز_عشق_ورزیدن | نویسنده: #راندا_برن | مترجم: #مهرداد_انتظاری | انتشارات: #فرادید_نگار | ۲۰۹ صفحه
___
#مظاهر_سبزی | #کتابخانه_مظاهر

  • مظاهر سبزی