وبلاگ من

...

خرمالوها را به گنجشک ها بفروش - محمد حنیف

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۱۱ ب.ظ

شنیدم دلت می خواد یکی از اون مزرعه های رویایی فرانکفورت رو بخری. مطمئنم هیچ‌وقت پولت به اون خرجا نمی رسه و مجبور می شی باز ریسک کنی، چنان روزی، آدمِ من توی کارخونه با یه تلفن روزگارت رو سیاه می کنه، اون وقت من هستم و تو. منتظرم باش. چقدر دوست دارم توی چنان وضعیتی قیافه ت رو ببینم. فعلا کاری کردم که زندگی خوش این دختر کوچولوت تلخ بشه!
_________________
#خرمالو_ها_را_به_گنجشک_ها_بفروش به قلمِ #محمد_حنیف یک تراژدی است. دختر و پسری که طبق سنت به نام هم خورده اند اما چالش های زندگی آن ها را به حاشیه می راند. آدم هایی ساده را می بینم اما کتاب به دور از کلیشه نوشته شده است.
_________________
نامزد بخش رمان بزرگسال پانزدهمین جشنواره قلم زرین، ۱۳۹۶
_________________
#مظاهر_سبزی | #کتابخانه_مظاهر | #بیست_و_یک_روز_چهل_و_دو_کتاب

  • مظاهر سبزی